Stap 1: Analyse

  • Terug naar de kern van jullie verhaal: waarom doe je dingen zoals je die doet? Wat zijn jullie drijfveren?
  • Wat is jullie waardepropositie? Hoe sluit die aan bij de klantbehoefte? En wie is dat dan precies
  • Welke sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen onderscheiden jullie?
  • Wie zijn je belangrijkste klanten (en waarom)?
  • Wie zijn je belangrijkste concurrenten (en waarom)?
  • Waar zitten je klanten en concurrenten on- en offline? Wat doen ze daar al?
  • Welke Social Media gebruiken ze? Welke gebruiken jullie?
  • Welke content heb je al beschikbaar? (website, productbrochures, klantcases, etc.)
  • Wat kunnen we al over SEO zeggen? (website en content)
  • Wat wordt er momenteel al vastgelegd van klanten en contacten (CRM, websitebezoek, etc.)?
  • Wat zijn interessante plekken (on- en offline) waar klanten zitten?

De analyse kost circa 2 à 3 dagen en gebeurt samen met de ondernemer en een aantal sleutelfiguren uit de organisatie.

Terug
Naar stap 2

Nieuwsgierig geworden?

Neem contact op!